Lang verhaal geworden - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Nicole Rooijen - WaarBenJij.nu Lang verhaal geworden - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Nicole Rooijen - WaarBenJij.nu

Lang verhaal geworden

Door: MauriceNicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

22 Juli 2012 | Thailand, Bangkok

Nadat ik (Nicole) het eerste stukje had geschreven gaf Maurice aan dat het goed was, niet te lang. Daarop ontstond de vraag, voor wie schrijf ik dit? Uiteraard vind ik het heel elk als er veel mensen mee lezen maar als die het te lang vinden worden is dat ook prima. Ik schrijf dit vooral omdat ik na deze reis een soort dagboek heb waarin ik onze belevingen kan terug lezen. Dus voel je niet verplicht om elke keer alles te lezen. 

De eerste nacht in Bangkok hebben we geslapen als een blok, jeetje wat waren we moe. Rond 8 uur waren we wakker en zijn we even gaan zwemmen, het zwembad lag op een dakterras op de 10e etage. Echt een gaaf gezicht en idee om daar te zwemmen en ondertussen hoorde je het drukke verkeer van Bangkok. Het ontbijt was heel uitgebreid. Volgens mij dacht men, zolang we iets uit alle windstreken hebben dan lust je altijd wel iets. 

Ons eerste hotel was dus een vrij luxe hotel en nu hebben we een budget hotel maar ik vind er weinig budget aan. Het is een prima hotel, schoon, ruim en goed sanitair. Wat wil je nog meer? De prijs is wel de helft van het vorige, dus dat is wel budget ;-). Nadat we hier ingecheckt hebben zijn we op pad gegaan naar een grote mall.  We hadden een route beschrijving gekregen om er met de skytrain te komen maar nadat we over tig marktjes hadden gesjokt toch maar een taxi genomen.  Bleek deze mall dicht te zijn tot december, handig! Nu hoef je in Bangkok niet bang te zijn dat je dan niks te doen hebt.  Genoeg andere winkels, shopping mall's te vinden. Na een tijd rondkijken toch begonnen met kopen van dingen en dan ga je los hahaha. Al leuke dingen gekocht en nog meer gezien om te kopen als we op de terug reis hier nog een paar dagen zijn. 

Vandaag ook onze eerste, maar zeker niet laatste, massage gedaan. Echt een heerlijk gevoel. Na het douchen met de tuk tuk naar Pat Pong gegaan. Zo'n "must been there" gedeelte van de stad. Daar gegeten en uiteraard weer rond gelopen over de markt. Ook de ene na de andere sex shows worden je aangeboden. De bekende ping pong shows incl. 

Iedereen weet dat hier veel sex toerisme is maar om het te zien is toch wel bijzonder. Mannen op leeftijd (incl de bijbehorende bierbuik en zelfs met toupet) met de jonge Thaise meisjes/vrouwen. Vrouwen die zich min of meer aanbieden en hopen op een paar dagen plezier en geld en misschien wel een toekomst in het Westen. Nogmaals, ik weet dat het bestaat maar het blijft een intrigerend gezicht. 

Morgen gaan we al heel vroeg met een excursie naar de Floating Market. Nu dus tijd om te gaan slapen!

  • 22 Juli 2012 - 15:55

    Jet:

    Ik hou van lange verhalen dus kom maar op ! :)

  • 22 Juli 2012 - 17:13

    Maria:

    Heb genoten van je verhalen, vind het niet erg dat ze lang zijn. Veel leIer.

  • 22 Juli 2012 - 17:51

    Joyce En Fer:

    heel leuk geschreven nicole geniet als ik hetlees kus

  • 22 Juli 2012 - 20:08

    Fer Rijkschroeff:

    Als je naar zo'n tent gaat in Pat Pong dan is kings en Queens betrouwbaar maar laat je nooit verder naar binnen lokken voor een extra show !

  • 23 Juli 2012 - 20:46

    Diane En Ton:

    We blijven lezen hoor lieffie. Have fun.Enne... die massage was dat met 'happy end''.....fanfare, slingers confetti, polonaise?????hihihi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Azie met mijn lief

Recente Reisverslagen:

13 Augustus 2012

Nog 1 dag Bangkok

12 Augustus 2012

Weekend Market

11 Augustus 2012

Terug in Bangkok

10 Augustus 2012

Laatste dag

08 Augustus 2012

Teken van leven
Nicole

Actief sinds 26 Juni 2012
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 10336

Voorgaande reizen:

07 Juli 2016 - 01 Augustus 2016

Indonesië 2016

10 Juli 2015 - 07 Augustus 2015

Thailand en Indonesie 2015

20 Juli 2012 - 14 Augustus 2012

Azie met mijn lief

Landen bezocht: