Terug in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Nicole Rooijen - WaarBenJij.nu Terug in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Nicole Rooijen - WaarBenJij.nu

Terug in Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Nicole

11 Augustus 2012 | Thailand, Bangkok

We zijn weer terug in Bangkok. Nu in een ander gedeelte, bij Khoasan road. Een druk en toeristisch gedeelte. We hebben weer een prachtig hotel en zelfs een gratis upgrade gekregen naar een luxere kamer. 

Na het "rustige" Sanur is dit weer vreselijk hectisch en eerlijk gezegd ook weer ff wennen. We moeten ook omschakelen van terimah kasih naar kob khun ka (dank je wel) en van de roepia's naar de Baht. Het is toch echt wel een wereld van verschil al is het "maar" 4 uur vliegen. 

Vandaag en gisteren kunnen Skypen met de jongens. Echt heerlijk om ze ff te zien en te spreken. Het vasthouden komt over een week. 

Vanavond in de buurt rond gelopen en ons weer lekker laten masseren. Dit was bij een hele grote salon, leek wel een fabriek. Beneden waren er zeker 20 personen bezig en boven waar wij waren waren er op dat moment ook 17 bezig. Maar het was heerlijk en voor weinig natuurlijk ;-).

Morgen gaan we naar de weekendmarket. Eindelijk voetbal shirtjes kopen voor de jongens. En nog meer spullen. We hebben wat dingen al gezien en nu gaan we inslaan. 

Voor nu tijd om te gaan slapen. 

Kussss.

  • 11 Augustus 2012 - 20:29

    Joyce En Knorrie:

    IkWe hebben de hele reis met jullie mee beleefd was heel gaaf ook herkenning waar jullie geweest zijn hele goede terug vlucht naar home sweet home

  • 11 Augustus 2012 - 21:12

    Jim Rijkschroeff:

    Heel leuk reisverslag (heb het eigenlijk net pas ontdekt),als ik het zo lees krijg ik ook weer de kriebels en wil ik zo mijn rugzak pakken. Moest ook lachen om dat verhaal van die toerist die in het water viel en hoe erg Maurice dat voor hem vond hahaha

  • 11 Augustus 2012 - 21:17

    Jim Rijkschroeff:

    Toen ik in maart in Bangkok was liep er een oudere chinese man in een winkelcentrum (Emporium geloof ik) naast me en die klapte zo voorover de vijver in (30cm diep en toch helemaal ondergedompeld). De hele weg de roltrappen op heeft mijn schaterlach door het gebouw gebulderd..kan allemaal in eigen land ook gebeuren maar tijdens de vakantie is zoiets natuurlijk extra leuk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Azie met mijn lief

Recente Reisverslagen:

13 Augustus 2012

Nog 1 dag Bangkok

12 Augustus 2012

Weekend Market

11 Augustus 2012

Terug in Bangkok

10 Augustus 2012

Laatste dag

08 Augustus 2012

Teken van leven
Nicole

Actief sinds 26 Juni 2012
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 10344

Voorgaande reizen:

07 Juli 2016 - 01 Augustus 2016

Indonesië 2016

10 Juli 2015 - 07 Augustus 2015

Thailand en Indonesie 2015

20 Juli 2012 - 14 Augustus 2012

Azie met mijn lief

Landen bezocht: