Teken van leven - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Nicole Rooijen - WaarBenJij.nu Teken van leven - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Nicole Rooijen - WaarBenJij.nu

Teken van leven

Blijf op de hoogte en volg Nicole

08 Augustus 2012 | Indonesië, Sanur

De week in Sanur bestaat voor ons vooral uit luieren op het strand, relaxen bij het zwembad en lekker eten en drinken. Dat daar in weinig interessants te melden zit begrijpen jullie wel. 

We zitten nu op de helft van de week. Het lukt ons aardig om ons aan bovengenoemd plan te houden ;-). Vandaag is een warme dag en vooral omdat er geen wind is. Gisteren de hele dag in de zon kunnen liggen door het windje, maar vandaag niet. 

We zijn gisteravond op de fiets van de ene kant naar de andere gegaan en bij een leuk tentje hebben we rijsttafel gegeten. Ik ben erg verwend en heb echt een prachtige ring gekregen van mijn schatje. 

Ondertussen zijn de jongens weer in Almere na hun vakantie in Spanje. Door het internet is het iets makkelijker om contact te hebben en dat vind ik wel heel erg fijn. Ik mis ze heel erg en bij zoveel dingen denk ik, oooh dit moeten de jongens zien.  Daarom het plan om over een paar jaar (eerst nog een bruiloft) terug te gaan maar dan met de jongens. 

Nou tot zover weer mijn hersenspinsels en een teken van leven uit een prachtig Sanur. 

  • 08 Augustus 2012 - 20:58

    Diane Mulders:

    Wij hebben ook een hersenspinsel, trouw op Bali, dan gaan we allemaal mee;-) En ja Nicole en Maurice voor jullie stap ik echt in het vliegtuig :-(

    XXX,
    Ton en Diane

  • 09 Augustus 2012 - 06:52

    Fer En Joyce:

    Heerlijk he op Sanur hebben jullie ons hotel nog gezien? Zijn terug van heerlijk klein weekje Valencia 35 graden en in de avond 30 heerlijk gegeten gezronken en gewandeld dolfijnenshow gezien en flamemcoshow kortom toppie kusssss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Sanur

Azie met mijn lief

Recente Reisverslagen:

13 Augustus 2012

Nog 1 dag Bangkok

12 Augustus 2012

Weekend Market

11 Augustus 2012

Terug in Bangkok

10 Augustus 2012

Laatste dag

08 Augustus 2012

Teken van leven
Nicole

Actief sinds 26 Juni 2012
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 10334

Voorgaande reizen:

07 Juli 2016 - 01 Augustus 2016

Indonesië 2016

10 Juli 2015 - 07 Augustus 2015

Thailand en Indonesie 2015

20 Juli 2012 - 14 Augustus 2012

Azie met mijn lief

Landen bezocht: