Dagje strand - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Nicole Rooijen - WaarBenJij.nu Dagje strand - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Nicole Rooijen - WaarBenJij.nu

Dagje strand

Blijf op de hoogte en volg Nicole

25 Juli 2012 | Indonesië, Kuta

Wat heerlijk om uit jezelf wakker te worden en niet van de wekker. Voor ons doen waren we redelijk laat en ook voor hier want het ontbijt was bijna voorbij toen we gingen eten. Evengoed nog prima kunnen eten. 

Strand was het plan en dat hebben we ook gedaan. Kuta staat natuurlijk bekend om de hoge golven en het was dan ook erg leuk om naar alle surfers te kijken. Sommige konden het echt heel goed wat een gaaf gezicht was dat. 

Halverwege de middag was ik echt verpieterd en voelde we de zon echt branden. Terug naar het hotel en een frisse duik in het zwembad genomen. Daar nog hele tijd op een bedje gelegen en lekker een dutje gedaan. 

Na een douche omgekleed voor het eten. Op advies van Joyce en Ferry een andere kant op gelopen. Het viel ons op dat dit gedeelte van Kuta goedkoper was dan waar we gisteren waren, echt raar. We hebben in een super leuke tent gegeten, Uncle Norm's. Er speelde een goede band en het was gezellig druk. Nog een mooi horloge gekocht voor mezelf en het afdingen lukt ons al aardig. Uiteindelijk 1/3 van de prijs maar betaald (en waarschijnlijk zijn we dan nog duur uit hahaha). 

Was een super relaxte dag. Morgen weer zo!

  • 25 Juli 2012 - 17:29

    Diane:

    Zo zien mijn favoriete vakanties eruit. Slapen, zonnen en eten. Heerlijk!
    Geniet van de rust.
    Liefs Diane

  • 25 Juli 2012 - 17:55

    FER Rijkschroeff:

    KU DE TA ga daar voor zonsondergang naar toe ,neem een biertje en kijk je ogen uit.
    To see and to be seen.


    Ga ook eens naar Jimbaran,zorg dat je er 17.30 bent en als de zon is ondergegaan bestel je vis,garnalen.
    Vraag :minta diskon =vraag korting bijv. 30 % op de vis,garnalen .
    De rijst en groenten zijn dan gratis.
    Daarna komen mogelijk muzikanten aan je tafel spelen en zingen[Batak singers]
    Geef ze Rp 10.0000,- en vraag ze om wat te spelen.
    Zo tegen 17.30 gaan de vissers de zee op en rechts zie je vliegtuigen opstijgen en dalen.

  • 25 Juli 2012 - 18:04

    Mad:

    Ha Nicole, tips heb ik niet, zoals je weet ben ik nooit zo ver geweest :-), maar leef wel met je mee!
    Hier vallen de mussen van het dak en begeven we ons van schaduw naar schaduwplekje met tussendoor een ijsje, Mad X

  • 25 Juli 2012 - 20:23

    Fons:

    Hoi Nicole en Maurice!
    Heel leuk om zo dagelijks al jullie belevenissen mee te lezen. Het word al een leuk dagboek. Ben zelf nooit in Indonesië geweest, maar zeker Bali lijkt me heel mooi. Gonnie is jaren geleden wel op Bali geweest en heeft 14 dagen daar rondgefietst, kun je je dat voorstellen met die hitte en hoge vochtigheid, ik nam mijn petje af. Ze zijn daar ook gek op badminton, als je met een racket over straat gaat lopen, vragen ze je zo voor een partijtje, moet je wel tegen je verlies kunnen, want winnen van die lui is er niet bij. Ik wens jullie nog heel veel plezier en geniet lekker van al het moois en heerlijkheden. Lees graag weer de volgende anekdotes. Groetjes Fons

    Ps het is hier ook eindelijk zomer geworden, jammer dat ik moet werken, maar vrijdag lekker een vrije dag en ga ik zeilen met mijn broer.

  • 25 Juli 2012 - 23:32

    Joyce En Fer:

    Leuk he daar heerlijk genieten en was het schoon? Als wij in Januari er zijn is het meestal vies . Hebben jullie al bij Warung Mimpi gegeten.? veel plezier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Kuta

Azie met mijn lief

Recente Reisverslagen:

13 Augustus 2012

Nog 1 dag Bangkok

12 Augustus 2012

Weekend Market

11 Augustus 2012

Terug in Bangkok

10 Augustus 2012

Laatste dag

08 Augustus 2012

Teken van leven
Nicole

Actief sinds 26 Juni 2012
Verslag gelezen: 528
Totaal aantal bezoekers 10351

Voorgaande reizen:

07 Juli 2016 - 01 Augustus 2016

Indonesië 2016

10 Juli 2015 - 07 Augustus 2015

Thailand en Indonesie 2015

20 Juli 2012 - 14 Augustus 2012

Azie met mijn lief

Landen bezocht: