Minder dagje - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Nicole Rooijen - WaarBenJij.nu Minder dagje - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Nicole Rooijen - WaarBenJij.nu

Minder dagje

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

30 Juli 2015 | Indonesië, Sanur

Terwijl in Nederland de dag net begint kan ik al vertellen dat onze dag vandaag niet zo fijn is. Noah stond vannacht naast mijn bed, hij had hoofdpijn en voelde heel heet aan. Ik had geen thermometer nodig om te voelen dat hij koorts had. Een paracetamol gegeven en terug in bed gelegd. Vanmorgen was het nog niet veel en geheel tegen zijn gewoonte in wilde hij niet ontbijten. Hem wel er toe gezet om goed te drinken en hem een toast met jam gebracht. Dat heeft hij opgegeten. Na het ontbijt een paracetamol en daar is hij iets van opgeknapt. Maurice is gaan fietsen en ik ben met de jongens in het hotel gebleven. Lekker bij het zwembad. Noah wilde wel mee en ging in de schaduw liggen. In de zon is echt niet goed. Nu net kwam hij zeggen dat hij het koud had. Ik kan jullie verzekeren dat het hier echt niet koud is. Temperatuur gemeten en 38.5 graden. Hij ligt nu weer in bed onder een laken. Hij wilde een dikke deken maar dat mag niet van mij. Hij kan dan zijn lichaamswarmte niet kwijt en dat is niet goed. De omgevingstemperatuur hier is veel te warm om onder een deken te liggen. Op zich vermaken wij ons wel maár voor Noah vind ik het echt niet leuk. Hopelijk knapt hij snel op.

Nog even een reactie voor ome Fer. Uiteraard hebben we de groeten gedaan aan de mensen hier in Palm Garden. Zij vonden dat erg leuk. We wilden vandaag het strand bezoeken bij Nyoman maar zoals u kunt lezen is Noah ziek. We hopen dat later nog te gaan doen. Eten bij apa kabar staat ook nog op ons lijstje. Heerlijk in de tuin.

  • 30 Juli 2015 - 08:13

    Diane:

    Ik hoop dat Noah snel is opgeknapt!

  • 30 Juli 2015 - 11:41

    Ferdinand:

    Ik denk dat Noah wat verkeerds gegeten heeft of het is de vermoeidheid want jullie reizen van hot naar her.
    Je zou eventueel Dr Dezy kunnen bezoeken in Sanur.Dat is een aardige vrouw en Noah krijgt dan goede medicijnen.Wij bezochten haar een paar keer .
    Als Noah niet opknapt ga dan naar deze arts is mijn advies.
    Wees voorzichtig.Je bent in de tropen en moet toch uitkijken.Je verliest veel vocht.
    Sterkte en beterschap met Noah.

  • 30 Juli 2015 - 18:17

    Ton :

    Hoi vakantiegangers
    Wat balen dat Noah ziek is.
    Beterschap man!
    Greetzzz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Actief sinds 26 Juni 2012
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 10285

Voorgaande reizen:

07 Juli 2016 - 01 Augustus 2016

Indonesië 2016

10 Juli 2015 - 07 Augustus 2015

Thailand en Indonesie 2015

20 Juli 2012 - 14 Augustus 2012

Azie met mijn lief

Landen bezocht: