Strand - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Nicole Rooijen - WaarBenJij.nu Strand - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Nicole Rooijen - WaarBenJij.nu

Strand

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

28 Juli 2015 | Indonesië, Sanur

Vandaag stond er een dagje strand op het programma. Op advies van Rolf zijn we op zoek gegaan naar het strandtentje Anjani. Daar hebben we bedjes gehuurd en de hele dag doorgebracht. We moesten de groeten doen aan Kadek van Rolf en zij vroeg ons hoe het met Frits en Emma gaat.

Maurice wilde een voetbal kopen en ging met Noah op pad. Ze kwamen al snel terug maar zonder bal. Was te duur, ze vroegen 400.000 rph (€28,-). Maurice heeft wel onderhandeld maar prijs ging niet lager dan 300.00 rph. Na een uurtje ben ik langs gegaan en keek wat rond en vroeg hoe duur de bal was. Oh, expensive zei de beste man. Ik vroeg een prijs en hij vroeg 250.000 rph!?!?!? Dat was sowieso al minder dan de laagste prijs die Maurice kreeg. Ik heb de bal uiteindelijk gekocht voor 150.000 rph en had er misschien nog meer af gekregen maar ik wilde geen risico nemen omdat ik de bal graag wilde. De jongens dachten dat ik naar het supermarktje was en waren erg verbaasd toen ik met de bal terug kwam. Maurice geloofde niet dat ik de bal voor dit bedrag heb gekocht en was erg verbaasd. De willekeur is groot hier.

Verder weinig spannends gedaan maar heerlijk genoten van alle mooie dingen hier.

  • 28 Juli 2015 - 19:48

    Diane:

    Heerlijk genieten van zon, zee strand

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Actief sinds 26 Juni 2012
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 10290

Voorgaande reizen:

07 Juli 2016 - 01 Augustus 2016

Indonesië 2016

10 Juli 2015 - 07 Augustus 2015

Thailand en Indonesie 2015

20 Juli 2012 - 14 Augustus 2012

Azie met mijn lief

Landen bezocht: