Verjaardag Noah - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Nicole Rooijen - WaarBenJij.nu Verjaardag Noah - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Nicole Rooijen - WaarBenJij.nu

Verjaardag Noah

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

24 Juli 2015 | Indonesië, Jogjakarta

Vrijdag 24 juli was een bijzondere dag in onze reis. Noah is die dag 12 geworden! Bij de receptie van het hotel had ik gevraagd naar de mogelijkheden om iets speciaals te doen. Het was mogelijk om een stuk taart te krijgen en men zou daar dan happy birthday op zetten. Afgesproken om dat bij het ontbijt te doen omdat we niet goed onze dagplanning wisten. Uiteraard gezongen voor hem toen het stuk taart gebracht werd tijdens het ontbijt.

Noah mocht kiezen wat hij deze dag wilde doen en hij wilde wel een cooking class doen. Maurice wilde dat ook doen dus afgesproken voor hun 2 om dat te doen. Janto en ik bleven in het hotel. De les zou rond 12 uur klaar zijn en Janto en ik gingen hun ophalen. Het eten was nog niet helemaal klaar en ze moesten ook nog eten. Daarom zijn Janto en ik beneden in dat restaurantje zelf iets gaan eten. Toen we net onze bestelling hadden kwam Maurice ons halen, we mochten met hun mee eten. Pffff, we zaten eigenlijk al aardig vol, nou ja afslaan is zo onbeleefd. Wij mee naar boven en van alles een klein beetje geproefd. Het was heerlijk! Omdat Noah jarig was stond er special nasi kuning op het menu ipv witte rijst. Dat hoort bij een speciale dag. Ook daar is er weer gezongen voor hem. Heel speciaal allemaal.

We hadden allemaal meer dan onze buik vol en hadden weinig puf om nog wat te gaan doen. Terug naar het hotel en relaxen dan maar. Het was erg warm en ook al lagen we uit de zon ik voelde me na een tijdje toch niet helemaal lekker worden. De jongens waren ondertussen naar de sportzaal gegaan en Maurice en ik zijn even op bed gaan liggen. Daar knapte ik al snel op en na een verfrissende douche zijn we rond etenstijd weer op pad gegaan. Niemand van ons had echt honger maar toch een restaurantje gezocht en een klein gerecht besteld. We wisten dat we om half 4 op moesten en dan wil je niet gelijk honger hebben.

Op tijd naar bed en volgens mij heeft Noah een hele leuke verjaardag gehad.

  • 26 Juli 2015 - 07:32

    Ton:

    Weer een leuk verhaal om te lezen tijdens de herfstdagen in Nederland.;-))

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Actief sinds 26 Juni 2012
Verslag gelezen: 72
Totaal aantal bezoekers 10284

Voorgaande reizen:

07 Juli 2016 - 01 Augustus 2016

Indonesië 2016

10 Juli 2015 - 07 Augustus 2015

Thailand en Indonesie 2015

20 Juli 2012 - 14 Augustus 2012

Azie met mijn lief

Landen bezocht: