Terug naar Bali - Reisverslag uit Lembongan, Indonesië van Nicole Rooijen - WaarBenJij.nu Terug naar Bali - Reisverslag uit Lembongan, Indonesië van Nicole Rooijen - WaarBenJij.nu

Terug naar Bali

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

21 Juli 2015 | Indonesië, Lembongan

Zoals ik in mijn vorige verslag al schreef, om 8 uur werden we gehaald om naar de boot te gaan. Dat is echt prima georganiseerd allemaal. Ik kreeg een sticker met Legean 4 pax op mijn shirt zodat de chauffeur in Sanur weet wie hij mee moet nemen. Deze chauffeur was jong en lichtelijk onbezonnen vond ik, Maurice vond dat hij "lekker doorreed". Maar goed, heelhuids aangekomen bij Rolf hebben we daar weer de bagage omgepakt en Rolf was zo lief geweest om de vuile was te verzorgen dus voor omgerekend €2,10 had ik weer 8 kilo schone was.

Om 14 uur kwam Agung ons weer halen om ons naar Ubud te brengen. We hadden nog even tijd om wat te winkelen en te lunchen.

Onderweg naar Ubud langs een zilversmid gereden waar ze sieraden maken voor Budha to Budha. Daar heb ik een hele mooie armband gekregen van Maurice. Er staat geen Budha to Budha op want dat mag niet maar Best to Budha. Hoe dat precies werkt weet ik niet maar ik weet wel dat het heel mooi is en zeker de helft goedkoper dan in Nederland.

Net als vorige week zat het verkeer rond Ubud helemaal vast en hebben we er vrij lang over gedaan. Maar het hotel hebben we gevonden en Nick's pension is echt een aanrader. Prachtig gelegen tussen de rijstvelden en net buiten de drukte van Monkey forest road. Maar via de tuin van het hotel sta je binnen een paar minuten in de drukte. Helaas kwamen we pas op de terugweg, na het eten, achter deze "shortcut"

Noah wilde, hoe kon het ook anders, nog even zwemmen en na deze duik zijn we op pad gegaan. We hadden een plattegrond gekregen maar avontuurlijk als we zijn laten we die voor het gemak op de kamer. Daarom op de heenweg een wat onhandig lange omweg gelopen door het donker. Wel heerlijk gegeten en gedronken voor nog geen 300.000 rph (€21,-).

Nog wat rondgelopen en ergens anders wat gedronken en toen terug naar het hotel. Vermoeid maar tevreden in een prima bed in slaap gevallen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Actief sinds 26 Juni 2012
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 10275

Voorgaande reizen:

07 Juli 2016 - 01 Augustus 2016

Indonesië 2016

10 Juli 2015 - 07 Augustus 2015

Thailand en Indonesie 2015

20 Juli 2012 - 14 Augustus 2012

Azie met mijn lief

Landen bezocht: