Lembongan ontdekken - Reisverslag uit Lembongan, Indonesië van Nicole Rooijen - WaarBenJij.nu Lembongan ontdekken - Reisverslag uit Lembongan, Indonesië van Nicole Rooijen - WaarBenJij.nu

Lembongan ontdekken

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

19 Juli 2015 | Indonesië, Lembongan

Vandaag hebben we 3 scooters gehuurd en zijn het eiland gaan ontdekken. We zijn naar de brug geweest die Lembongan verbindt met Ceningan island. Dat die brug nog maar 40% van zijn kracht heeft is iets waar we op de terugweg achter kwamen.... Het andere eiland hebben we ook een beetje bekeken maar wat wij er van gezien hebben was erg armoedig.

Daarna naar de mangroves gereden en daar een boottocht gedaan. De natuur is echt prachtig en stil, als het Noah lukte om stil te zijn ;-).

Daarna naar Mushroom beach en daar hebben Noah en Maurice een snorkeltrip geboekt voor de volgende dag.

Janto heeft zijn scooter gehouden en is in de middag nog zelf op pad geweest. Noah wilde graag zwemmen en Maurice is dan altijd de pineut. Ik heb weer heerlijk liggen lezen.

Just another day in Paradise.

• 20 Juli 2015 - 06:45

Jolande:

"dat de brug nog maar 40% van zijn kracht heeft....." Dat klinkt spooky, als je er met een scooter overheen moet!
    Laat de jongens een shirt dragen en zich goed insmeren met snorkelen...wij zijn zo heftig verbrand!!
    Genieten!

• 20 Juli 2015 - 07:36

Ton Mulders:

Ha die vakantiegangers!

Weer en leuk stukje over jullie reis.
    Idd spannend zo'n brug.
    Leuk dat scooteren, kun je een hoop zien van de omgeving.

Groetjes uit Voorburg!
    Kuzzz,