Dagje op pad met Rolf - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Nicole Rooijen - WaarBenJij.nu Dagje op pad met Rolf - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Nicole Rooijen - WaarBenJij.nu

Dagje op pad met Rolf

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

17 Juli 2015 | Indonesië, Seminyak

Afgelopen vrijdag hadden we afgesproken om met Rolf en zijn chauffeur op pad te gaan. Om 9 uur stonden Rolf en Agun bij ons hotel. Wij mochten vertellen waar we heen wilden. We hebben gezien hoe batik werd gemaakt, zijn bij een tempel geweest en naar een waterval. Bij de waterval zijn we ook naar beneden gegaan en het was zeer indrukwekkend hoe mooi en krachtig de natuur is. Het weer naar boven lopen/klimmen was ook "indrukwekkend". Rolf was zo verstandig geweest om boven te blijven. Na dit alles zijn we naar een vulkaan geweest. het was goed koud daarboven maar gelukkig was er een restaurant waar we binnen konden eten. Een uitgebreid buffet en we hebben daar heerlijk gegeten. De laatste stop was de "traditional market" in Ubud. We wilden nog wat sarongs kopen en de jongens wat shirtjes. Dankzij Rolf hebben we een hele goede prijs betaald. Wat een mooi spel is dat afdingen. Het ging, uiteraard, in Bahasa Indonesia en wij hadden af en toe geen idee wat er speelde. Dan liep Rolf weer weg terwij wij dachten dat het wel goed ging en andersom. Maar uiteindelijk hebben we alles gekocht wat we wilden. Helaas was het verkeer erg druk en zijn we daarom niet meer toe gekomen aan een bezoek aan de budha to budha fabriek. Dat gaan we dus een andere keer doen.

Maurice ging met Rolf mee om onze koffers te stallen bij hem en de jongens en ik hebben een massage gedaan. Door de uitgebreide lunch had niemand meer honger en het avond eten daarom maar overgeslagen. Op tijd naar bed gegaan want om 8 uur de volgende dag begon ons volgende avontuur, Lembongan.