Aangekomen in Bali, Seminyak - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Nicole Rooijen - WaarBenJij.nu Aangekomen in Bali, Seminyak - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Nicole Rooijen - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Bali, Seminyak

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

15 Juli 2015 | Indonesië, Seminyak

Uiteraard hebben wij ook steeds gevolgd of het vliegveld van Denpasar wel open zou zijn. We vlogen met AirAsia en bij geen bericht is het goed bericht.

Om 2 uur 's nachts stond de taxi klaar om ons naar het vliegveld in Bangkok te brengen. Het inchecken verliep allemaal vlot en keurig op tijd vertrok ons vliegtuig. Aangekomen op Denpasar vonden we het wel wat rustig, weinig lange rijen dus helemaal blij. De douanier vroeg aan mij of ik uit Amsterdam kwam. Nee, uit The Hague zei ik. Hij pakte zijn mobiele telefoon en ging er iets op zoeken. Ik stond daar nogal verwonderd want de rij was nou ook niet zo kort achter mij. Na een paar tellen liet hij mij een foto zien en vroeg of ik wist waar dat was. Het was een foto van hem met zijn vrouw in Volendamse klederdracht. Uiteraard wist ik het en hij vroeg of ik de "koikenheuf" kende. Ik kende de keukenhof natuurlijk ook en hij vertelde naar Nederland te zijn geweest voor zijn huwelijksreis. Ik vroeg mij af wat de mensen achter mij wel niet moesten denken. Met een grote glimlach mocht ik door en Maurice stond mij verbaasd op te wachten, waarom het allemaal zo lang duurde.

We hadden 2 taxi's nodig om bij ons hotel te komen. Dat was nog even zoeken want het hotel lag niet aan een doorgaande weg. Het is een heel leuk, klein hotel. Het heeft 4 kamers beneden en 1 familiekamer boven, daar verblijven wij. We konden nog niet in onze kamer dus maar even gaan lunchen op het strand. Nadat we helemaal ingecheckt waren de zwemkleding gepakt en terug naar het strand. De jongens vonden de golven echt fantastisch.

Na een verfrissende douche een taxi naar Rolf (oom van Maurice die in Kuta woont) gepakt. Hij heeft ons zijn appartement laten zien en daarna zijn we lekker gaan eten. We genieten allemaal van het eten maar Janto heeft het helemaal naar zijn zin. Die vindt aardappelen en groente nou niet echt lekker en hier mag/kan hij 2-3 keer per dag rijst/noodles/mie eten. Heaven on earth!

Het was weer een vermoeiende dag met weinig slaap dus niet te laat gaan slapen.

Vandaag, woensdag 15 juli, gaan we er een heerlijke stranddag van maken. We krijgen leuke reacties op onze verslagen en dat vinden we heel leuk. We genieten van de reis en van elkaar. Het is heel bijzonder dat we dit kunnen doen met elkaar. Daar ben ik mij heel bewust van.

  • 15 Juli 2015 - 11:01

    Fons:

    Hoi Nicole, Maurice, Janto en Noah,

    Wat leuk om jullie reisverslagen te lezen, je schrijft het verslag ook heel erg smullend om te lezen. Die kleine details met bijzondere gebeurtenissen zijn echt vermakelijk en zie je het bijna voor je. Wat heerlijk dat jullie met z'n allen zo ervan genieten. Jullie ervaringen in Bangkok riep bij mij weer allerlei herinneringen op en dat gaf een goed gevoel. Ik blijf jullie reisverslagen volgen en zie al weer uit naar het volgende smul verhaal. Heel veel plezier nog op Bali en jullie verdere reisbestemmingen. Groetjes Fons

  • 15 Juli 2015 - 12:47

    Ferdinand:

    Leuk dit enthousiaste verhaal over mijn geliefde Bali.
    In Palm Garden zullen jullie het zeker naar de zin hebben.
    Laat je goed en goedkoop masseren.
    Bij Kings Tailor kan je ook wat laten maken.
    Men kent mij als Bapak Ferry.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Actief sinds 26 Juni 2012
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 10288

Voorgaande reizen:

07 Juli 2016 - 01 Augustus 2016

Indonesië 2016

10 Juli 2015 - 07 Augustus 2015

Thailand en Indonesie 2015

20 Juli 2012 - 14 Augustus 2012

Azie met mijn lief

Landen bezocht: